بنام خداوند بخشنده و مهربان

باسلام 

امیدوارم که همگی خوب باشید.

هاست و دامنه خریداری شده.فعلا سایت و .. بدلیل عدم نهایی بودن(بین 30 تا 40 درصد کارهای طراحی شده)گذاشته نشده! فقط چند خط کوتاه نوشته شده که می توانید با وارد کردن elmbaarzesh.ir ان را ببینید.

یعنی نام سایت اینده رو همون علم با ارزش قرار دادم که الان خود دامنه و ادرس سایت در دسترسه ولی محتوا و قالب و .. برای اینده ...(در ادامه مطلب توضیح دادم) 

لبخند

WWW.ELMBAARZESH.IR

من تلاش خودم میکنم،که نسخه اولیه سایت رو دیگر نهایت تا پایین فصل بهار  کامل و سایت رو راه اندازی کنم،اما اگر نشد..!! حتما تا پایان تابستان اماده و بارگزاری خواهد شد انشالله. (ولی احتمالا نهایت تا همون بهار به امید خدا).

همانجور که می ببینید نام سایت تفاوتی به نام وبلاگ ندارد فقط blog (که مال سازنده اصلی این مدل وبلاگ ها هست) از ان حذف شده. وبلاگ ها محدودیت ها نسبتا زیادی دارند! و کسی که وبلاگ دارد،البته هم باعث پیشرفت خودش میشود و هم دامنه اصلی(یعنی blog یا blogfa یا ... ) هزینه ها در وبلاگ ها رایگان است و بعضی جاها(مثل اینجا) بعضی امکاناتش پولی .. 

سایت ها هم،هزینه هایش بالا می باشد! مخصوص کسی که بازدید کننده زیاد به همراه حجم اطلاعات زیادی داشته باشد! حالا انشالله سایت رو طراحی میکنیم با امکانات که در گذشته در رابطه به ان گفتیم و جلو میریم تا انشالله اینده هم خدا بزرگه.

امیدوارم واقعا سایت خوبی بشه برای همه و ایندگان.لبخند