یادگیری و پیشرفت را با اتکا خودت شروع کن

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

گزارش جدید از سایت در حال ساخت!

بنام هستی بخش مهربان

باسلام.

سایت کماکان در حال طراحی می باشد. در حال حاضر در قسمت ها نظر و گفتگوها و ویرایشگر ارسال نظر و گفتگو در حال تغییرات و ساخت ساز هستم ..

کارهای جدید:

تعداد کسانی که که نظر را دیده اند در کنار نظر ذکر میشود،(و در اینده احتمالا لیست کسانی که ان نظر را خوانده نیز در دسترس قرار میگیرد) همچنین مدت زمان که شخص وقت گذاشته و ان متن و گفتگو را تایپ کرده است،نیز مشخص می باشد و همگان می توانن ان  را ببیند، همچنین سرعت نوشتن متن نیز در انتها اورده شده (تفاوت زمان نوشتن و سرعت نوشتن در این است،که زمان نوشتن، مدت زمانی است که از ابتدا که شخص قصد داشته شروع به نوشتن کند تا انتها که متن را ارسال می کند محاسبه میشود. ولی سرعت نوشتن،سرعت است که شخص برای نوشتن متن کلیدها را فشرده است .. (*مدت زمان فشردن کلیدها محاسبه میشود) ) فکر میکنم این قابلیت خوبی باشد ... ضمن اینکه،به کمک این اطلاعات می توان فهمید کاربر خودش متن را تایپ کرده یا که خیر! یا که ربات می باشد! . ضمن اینکه یک نوع ارزش هم محسوب میشود که کاربر وقت گذاشته و چنین متنی را تایپ کرده است .. و در اینده می توان در محاسبه امتیازات کاربری محسوب شود (انشالله.)

ادامه مطلب|
۲۱۰ ۱۷۱ ۰ نظر ۰  کلید تشکر
تشکر از شما...
۲۵ مهر ۹۸ ۱۳:۵۴
گزارشی کوتاه از سایت در حال طراحی

بنام خدا 

باسلام.

خوب تقریبا هر روز،در حال کار برای طراحی سایت هستم.منتها اینقدر کارها باید صورت بگیرید که نمی توان به سرعت پیش رفت،ولی تا اینجا خدا شکر خوب بوده...

مدتی بود در حال طراحی و پیشرفت CMS  بودم(CMS یعنی جایی که سازنده وارد اونجا میشه و از طریق اون پست ارسال یا حذف یا ویرایش میکنه نظرات رو مدیریت میکنه و ...) که البته به دلیل امنیتی نمی توان عکس های ان قسمت در این صفحه قرار داد..

در زمینه امار و ارقام برای سایت کارهای زیادی در حال انجام است.. که کاربر وقتی وارد یک صفحه سایت میشود مدت زمان حضور ان در ان صفحه  محاسبه و ذخیره شود و در نهایت نیز بتوان مدت زمان حضورش در سایت نیز محاسبه شود،کلیه صفحه هات بازدیدی و امارهای مربوط به ان را خودش در صفحه مدیریتی حسابش بتواند ببیند و دسترسی داشته باشد. (و در اینده نیز شاید جزو اعتبارات کاربر در سایت محاسبه شود.. یعنی هر میزان مطالعه بیشتر به نوعی امتیاز محسوب شود..)

ادامه مطلب|
۲۲۸ ۱۹۷ ۴ نظر ۰  کلید تشکر
تشکر از شما...
۱۰ مهر ۹۸ ۰۸:۵۱
در صورتی که چسب حرارتی کار نکرد چه باید کرد!

بنام خدا 

باسلام.

چند اصول در رابطه با چسب حرارتی

ابتدا سعی کنید،همیشه چسب حرارتی تهیه کنید،که از کیفیت خوبی برخورداراست، تا المنت حرارتی (هیتر درونی)ان زود و بی دلیل از کار نیافتد و خراب نشود ! 

سعی کند،مدت زمان طولانی از چسب حرارتی استفاده نکنید! چون باعث میشود طول عمر ان کاهش پیدا کند، 5 تا 10 دقیقه بعد از انکه چسب حرارتی روشن شد،اقدام به کار خود کنید و سعی کنید بیشتر از 1 تا 3 ساعت از ان استفاده نکنید.

بعد از استفاده،دور اطراف را کمی تمیز و مرتب کنید و وایر ان را نیز جمع کنید.

اما مشکلات.

اگر دیدید دستگاه روشن نمی شود، احتمالا دو مشکل پیش امده،یا دوشاخه و سیم ان مشکل پیدا کرده! یا هیتر یا المنت چسب حرارتی شما سوخته و از کار افتاده! و باید تعویض شود.

پس ابتدا اگر،دستگاه را چندین بار امتحان کردید و روشن نشد،به سراغ سیم و دوشاخه ان بروید،اگر دوشاخه را بررسی کردید و مشکلی ندید،به سراغ دو سیم اصلی بروید و ان را بررسی کنید ببینید ایا قعطی دارید یا که خیر

که اگر از لحاظ ظاهری بررسی کردید و چیزی پیدا نکردید، بهتراست،به کمک مولتی متر! اقدام کنید و تست اتصال کوتاه(بازر) رو انجام بدید،ببیند جریان از درون سیم ها عبور می کند یا که خیر! اگر مولتی متر نداشتید! سیم برق رو از دستگاه جدا کنید و به یک دستگاه دیگر وصل کنید (دستگاه مثل رادیو یا لامپ یا .. که توان بالایی ندارند(*به دستگاهای پر مصرف چون چرخ گوشت،سشوار،دریل و ..! هرگز وصل نکنید،که سیم ان خراب خواهد شد))

اگر سیم مشکلی نداشت و همه بررسی شما هم این را نشان داد! و برق به دو سیم المنت هیتر چسب حرارتی هم میرسد و روشن نمیشود! احتمالا هیتر از کار افتاده و خراب شده است!.. پس بهتره است یک المنت چسب حرارتی جدید خریداری کنید و جایگزین المنت سوخته خود کنید.

*دقت کنید،المنت ها معمولا در بینشان مدل ها بی کیفیت است! پس دقت کنید،حتما یک مدل با کیفیت و خوب تهیه کنید،تا زود نسوزن و از بین نرون.

۴۶۴۳۱ ۳۵۰۸۹ ۴۹ نظر ۰  کلید تشکر
تشکر از شما...
۰۷ مهر ۹۸ ۰۷:۲۶
salam