بنام خدا

باسلام.

یکی از معروفترین و قاهرانه ترین تاکتیک های ارازل و اوباش ها و خلافکارها برای گول زدن یک شخص! از چندصد سال پیش تا به امروز! الوده کردن ذهن طرف مقابل خودست! تا انجا که شخص دچار فروپاشی فکری شود و نتواند خود را شبیه به یک انسان ببیند! و  وقتی چشم خود را باز کرد! خود را در انبوهی از گناهان مختلف ببیند! و حاضر به هر کاری!

این تاکتیک به صورت حرفه امروزه توسط ثروتمندان و قدرت طلب ها و کسانی که قصد دارن،از مردم حسابی سوء استفاده کنند!به طور کامل انجام میشود! این سیاست کم هزینه ترین روش و کم دردترین روش برای تسخیر یک شخص یا گروه است! 

تصور کنید، اگر اشخاصی قصد داشته باشن به یک مجموعه خانه هجوم ببرند! و در ان خانه مجموعه از انسان باشن که هیچ کدام حاضر به تسلیم شدن نباشن!  حالا یک خانه را موفق شدن تصرف کنند! باقی را چه کار خواهند کرد!(مطمعا خیلی سخت است!) اما بهترین راه این است! که انچنان انها را در گناه مشغول کنی! انچنان باهم دیگر به جنگ بی اندازی! که در ذهنشان تصور نکن! که دفاع یعنی چه!

امریکا و جهان غرب سالها ساله،که گروه های،ایرانی خواننده و .. رو برای نابود سازی فکر و ذهنیت و حیا و پاکی و .. برای ایران  مجانی! راه اندازی کرده! اکثر قاطع این سبک خواننده ها،برای ترویج به گناه و عادت به گناه، و در نهایت افسردگی مطلق و در بعضی موارد نیز خودکشی شخص است! چون اصولا سبک زندگی به دور خدا و رقاص و .. انجام گناهان زیاد،شخص را به هیچ پوچی زیاد میکشاند!(که قطعا در ان تجاوز جنسی و انحرافات شنیع جنسی و روابط نامشروع نیز هست) و اگر موارد و مواقع خاص، فشار زندگی شخص نیز بیشتر شود! (چون دیگر پناه گاهی به غیر از خدا ندارد که ان را نیز ترک کرده!)! اقدام به خودکش می کند.

سبک زندگی و ذهن انسان و روح انسان طوری توسط خدا طراحی شده،که بشدت نسبت به گناه حساس است! و هرچقدر هم تلاش کند که بگویید گناه روی زندگی او تاثیر نداره! و باعث شاد تر شدن او میشود(دروغ محض!) در نهایت باعث افسرده تر شدن و افسار گسیخته تر شدن شخص میشود

درست مثل کسی که از جایی دزدی کرده! یا بلایی سر کسی اورده! و الان بشدت نگران است،انها او رو پیدا کنند و او را مجازات کنند! قوانین دنیا اینطور است، که وقتی کسی گناه انجام بدهد! اثار گناهش مستقیم بر میگردد و محکم به صورت خودش میخورد!

حال  معمولا هر چند مدت یک بار تاکتیک تعویض میشود! اسامی ها تعویض میشود! کمی شاخه برگ به انها داده میشود! تا دیگر کمتر کسی متوجه مسائل بشود! و راحتر بتوانن انسان ها را منحرف کنند!

گروه ها مزحک کره ای به وجود امدن ظاهرا! که خود من نیز درست نمی دانم این قرون وسطایی ها از کی و از کجا به وجود امده ان! این گروه که مردانی و زنانی دارن! که به شدت ارایش میکن! و حالت های بخصوص از خود نشان میدهند! 

که میتوان گفت، نهایت ابتذال و بی بندباری را از خود دارن ترویج میدهند! کمی تاریخچه  این کشوره گمنام کره!

کره(جنوبی) یک کشور قدیمی بود!که توسط امپراطوری ژاپن تصرف شد! حاشیه بخصوص نداشت و تصرف شد! بعد از تصرف ژاپن توسط امریکا! کره نیز به مانند برخی کشورهای همسایه به اغوش کشوره امریکا پیوست . (تایلند،فلیپین و ..  هم همینطور)

این کشورها به نوعی مستعمره امریکا هستن! و چندان از خود اختیاری سیاسی ندارن.! در حال حاضر امریکا یک ناوگان بزرگ در کره( کره جنوبی)  و کره ها رو مجبور میکند تا با کره شمالی بجنگند! 

بطور خلاصه این کشوره مستعمره ،هر خواسته که امریکا داشته باشد اجابت میکند ..! و اراده چندانی ندارد در زمینه تصمیم گیری ها با امریکاست. 

چند ده سالی هست،که سینما و فیلم ها و خواننده بسیار وحشتناک و شنیع را در حال رواج دادن هست! (حتما به دستور امریکا و جهان غرب) . جالب انکه خود امریکا ها هم شاید کمی حدود سرشان بشود.. ولی اینا در بعضی موارد از این نیز فرارت رفته اند . (البته نوکر که بحث نمی کنه! و اجراء میکنه!)

بازهم مثل همیشه! گروه از افراد در ایران جذب این موجودات عجیب و غریب شده اند! مطمعا ادم های که جذب این گروه شده اند! دو دسته هستن! یک دسته که خودشان مشکل پرخاشگری و ضدیت با دین و بشدت دور از خدا و زندگی مرفع نشین و بی درد و تهوع برانگیز دارن! و در کنار ان دسته که از رو نااگاهی ! و گول خوردن ! تحت تاثیر جوء قرار گرفتن و ساده بودن جذب شده اند .

برای گروه ساده و .. میگم،این گروه و باقی گروه ها ابتذال شدید جنسی و رقاص و ارایش و .. دارن! مطمعا باشید پشت سر انها مجموعه از انسان ها بشدت ضد خدا قرار دارد،که درست و دقیق و حرفه برنامه ریزی کرده اند! تا شما با دیده انها! به همان فکر و ذهنیت برسید،که انها می خواهند !

و محالست،کسی دست به عریانی، بی لباسی،رقاصی و ارایش و رفتار شنیع بزند! و پشت صحنه کارها بسیار زشت و پلید و کثیف انجام نداده باشد! اگر انجام نداده بودن! که به این مرحله نرسیده بودن که چنین کارهای انجام بدهند انهم به صورت عادی !  ... 

زندگی بیشتر این افراد انقدر وحشتناک و رقت بار است،که اگر پرده ها کنار می رفت و می توانستید ببینید! بشدت از انها متنفر مشدید.

به طور کل! مجموعه از این خواننده و کسانی که در فساد و فحشاء تلاش میکنند! هدف و اول اخرش این است،که ذهنیت شما رو پلید کنند! و شادی را از شما بگیرن! خوده اوردن ذهنیت منفی و کثیف در ذهن شما! بی نهایت انرژی در طی روز از شما می گیرد! و اجازه نمی دهد به هدف درستی فکر کنید! بی نهایت وسواس شدید در خیلی از موارد در ذهن شما ترویج میدهد! 

روح انسان نسبت به گناه بشدت کوچک میشود و قلب انسان نیز سنگ تر و سخت تر میشود!زندگی برای انسان سخت میشود! مشکلات در ذهن انچنان پیچیده و مبهم میشود،که کسی نمی تواند! ان مشکلات را دیگر حل کند .!

گول چنین ادم ها شیاد و طرفداران ان را نخورید . شیطان تا به حال به هیچ کدام از وعده هایش عمل نکرده! که این دومیش باشد ... !!!!

هرچه خدا در قران گفته را رعایت و اطاعت کنید محال است مشکلات حل نشود و به بن بست برسید .. و محال افسرده بشوید! محال ترس سراغ شما بیاید ... "و لا خوف علیهم و لا هم یحزنون

محال است در راه خدا باشید فکرهای خوب سراغ شما نیایید!.. ولی در راه شیطان ،اولش شاید قشنگ باشد! اما بعدش انچنان سیاه و تاریک میشود! که محال است هرگز بفهمید از کجا و از کی خواهید خواهید خورد!