بنام خداوند بخشنده و مهربان.

باسلام.

خوب با عرض پوزش بابت طولانی شدن گزارش! الان نزدیک به 8 ماه که درگیر طراحی و اماده سازی سایت جدید هستم. که البته خدا شکر پیشرفت ها تا به امروز خوب بوده. منتها تا به انتها راه،هنوز راه مونده! میشه گفت پیشرفت کار در حال حاضر بین 20 تا 30 درصد بوده! و در حال حاضر پیشرفت ها بهتره و زودتر از گذاشته انجام میشه. منتها یکی از دلیل طولانی شدن سایت،این بوده،که سایت رو تقریبا کامل خودم در حال برنامه نویسی اش هستم..انشالله خدا کمک کنه و بشه یک فضا جدید و یک سایت خوب رو ساخت و پیشرفتش داد.

نسب به گزارش قبلی،پیشرفت های زیادی صورت گرفته .(اضافه و بهینه شدن قسمت مشخصه و تنظیمات کاربری،قسمت های ظاهر اول سایت،اضافه شدن پیام خصوصی و موارد نسبتا زیاد دیگه...)

در بخش دانشنامه کوتاه! تقریبا 90 درصد اماده شده،و حالا،افرادی کاربران معمولی هم می تونم،همان زمانی که می خوان پست خودشون رو بنویسیم، در صورت نیاز یک دانشنامه کوتاه هم بنویسیم! (که باید به تایید مدیریت سایت هم برسه) تا بعد از اون،هرکاری ان متن مورد نظر را تایپ کرد! توضیحات مربوط داده شود . (و انشالله در اینده دانشنامه طولانی و کامل تر هم به این کوتاه اضافه میشه! تا کاربر اگر علاقه داشت توضیحات بیشتر بداند،به قسمت دانشنامه کامل تر ان برود!) 

اضافه شدن قدردانی از یک مطلب ارسالی.. که البته ظاهرش باید بیشتر به روی ان کار شود،تا انشالله به حد ایده ال برسد!

تغییرات زیاد است! در صفحه اصلی سایت هم تغییرات صورت گرفته،که در همان تصویر اصلی این مطلب می توانید اندکی از ان را ببینید! (تا بعدا انشالله اگر شد به ان میپردازم!) ..

اما تنظیمات شخصی و صفحه شخصی کاربران در حال کار میشود و فعلا یک سری کارهای ابتدایه و نسبت خوب شده،و انشالله به مروز انها را متحول تر میکنم...

اما قسمت پیام خصوصی هم برای کاربران ساخته شده و تقریبا 70 درصد ان کامل شده! و کاربران می توانند به کمک ان به هم دیگر پیام دهنده! و به راحتی مطلع شوند،که پیام را خوانده! و انهم در چه زمانی! 

قسمت صندوق دریافتی!که پیام های که کاربر های مختلف برایش ارسال می کنند،دریافت می کند!

صفحه مربوط به باز کردن یک پیام و خواندن ان!

صندوق مربوط به ارسالی هم اضافه شده! قابلیت نیز دارد،که کاربر می تواند به صورت دقیق متوجه شود،پیام ارسالی در چه زمان و ساعتی  توسط کاربر دریافت کننده پیام،خوانده شد!

قسمت مربوط ارسال پیام! هم یک قابلتی هوشمند نیز به ان اضافه شده،که می توان به کمک ان راحتر کاربر دریافت کننده پیام را پیدا کرد!

بخش با نام اطلاع رسانی هم به قسمت پیام خصوصی اضافه شده،تا کاربر بتواند به راحتی و ساده تر،از تغییر و تحولات پیام های خود مطلع و اگاهی پیدا کند! که هنوز تکمیل نشده و در حال کار میشود

خوب تا همینجا توضیحات بمونه،انشالله تلاش میشه،هر روز گرافیک و طراحی سایت به همراه برنامه نویسی سایت بهتره بشه و کم کم  سایت ظاهری خوبی به خودش بگیره! همه اینها در کنار قابلیت ها جدید و متفاوت و برای انجام کارهای خوب علمی و اخلاقی و ...