بنام یگانه خداوند بخشنده و مهربان.

باسلام 

خوب به یاری خدا سایت کماکان در حال طراحی می باشد و گرافیک و قابلیت ها ان روز به روز بهتره میشود،*لازم به ذکر است،تصاویری که اکنون می ببینید،نهایی نمی باشد! بلکه به مرور بهتره میشود ! (* یکی از دلیل که نمی شود،اکنون همه چیز را نهایی کرد! برای این است،دائم قابلیت و امکانات جدید اضافه میشود و قبلی ها دچار مشکل بهم ریختگی میشوند ! و دلیل دیگر اینکه  به دلیل کمبود وقت روی بعضی قسمت ها تازه ساخت کار نشده که به مرور بهتره خواهند شد!)

خوب بریم سراغ معرفی! 

قسمت مربوط به تماشا نظرات،تکمیل تر شد، و همه کاربران می توانند با کلیک به روی لیست تماشگران نظر! انها را ببینند(حالا شاید بعدا محدودیت اعمال شود!)

خوب همانطور که در تصویر می توانید ببینید،بعد از کلیک به روی لیست تماشا هر نظر،لیست کسانی که این نظرا را دیده اند،به ترتیب نفر اول تا اخر دیده میشود (*مهمان کسانی هستن،که جزو کاربران سایت نیستن!)

اما در ادامه، قابلیت گفتگو با یک پیام نیز افزوده شده تا اگر کاربری قصد داشت،نظرش یا نکاتی را در رابطه با یک گفتگو بخصوص داشت،بتواند به راحتی این کار را انجام دهد..

و همچنین سیستم نقل قول نیز وجود دارد،که با زدن کلیک نقل قول،کل گفتگو کاربر به صورت نقل قول به درون ویرایشگر ارسال،افزوده میشود .. 

همچنین سیستم قدردانی نیز افزوده شده،که می توان با زدن کلید ان از پست ان کاربر قدردانی کرد .. 

وقتی گفتگو با یک پیام باشد،به مانند تصویر،زیر هم دیگر قرار میگرند و با رنگ متفاوت سربرگ..

همچنین می توان به صورت مستقیم و بدون کمک از کلید"گفتگو با این پیام" در خود ویرایشگر ارسال،متن خود را در پاسخ به گفتگو انتخاب کرد

بعد از کلیک به روی کلید نقل قول ها! اینطوری به ویرایشگر افزوده میشوند! (می توان هر پیام را نقل کرد و به ویرایشگر افزود)

قسمت اطلاع رسانی نیز در حال کار و توسعه می باشد! و فعلا چند قابلیت نسبتا خوب برای ان اماده شده!

قابلیت اطلاع از کسانی که پاسخی برای گفتگوهای شما ارسال کردن!

قابلیت اطلاع از کسانی که گفتگوهای شما را نقل کردن !

قابلیت اطلاع از کسانی که از پیام های شما قدردانی کردن(قدردانی های جدید)

همچنین تعداد کل قدردانی از شما و تعداد کل قدردانی شما از دیگران، و همچنین تعداد کل کسانی که نظرات شما را تماشا کردن نیز افزوده شده!

همچنین قابلیت چاپ  هر گفتگوی! و کپی  هر گفتگوی! و ذخیره هر گفتگوی در فایل word ،نیز افزوده شده.

خوب انشالله روی تغییرات و اماده سازی بازم کار میشه.

ممنون و تشکر.