بنام خداوند یگانه و یکتا

باسلام.

اگر تازه کار الکترونیک هستید،یا اینکه،قصد دارید وسیله ای بسازید،یا قصد دارید اطلاع پیدا کنید،که وسایل و اجسام نزدیکتان به چه میزان ولتاژ نیاز دارند،می تونید از ابزار اونلاین که در اینجا معرفی شده استفاده کنید

به کمک این ابزار می توانید،ولتاژ موتورها،باتری ها،خطوط برق و لوازم دیگر را پیدا کنید.. (اگر ابزار کاربردی برای شما باشه،در اینده،لیست و قابلیت های اون رو افزایش میدم،انشالله)

استفادهاز این ، این ابزار ساده و خلاصه و مختصر! اسان می باشد، ابتدا لیست را باز کنید،می توانید،به کمک نوار کناری ان،همه گزینه ها موجود را مرور کنید:

راهنما جستجو

همچنین می توانید،نام قطعه یا جسم مورد نظر خودتان را تایپ کنید! هر مقدار ان را بنویسید،جستجو پیشرفته! می تواند فوری قطعه مدنظرتان و نزدیک ان را بیااورد! مثلا اگر بنویسید، "باتری" لیست شما به گزینه های که باتری در ان است،خلاصه میشود! یا اگر بنویسد کورلس،فوری گزینه "موتور کورلس" برای شما ظاهر میشود و می توانید ولتاژ را در لیست ان ببینید، همچنین اگر بنویسید 1.5 یا 9 .. بازهم لیست به قطعات و اجسام که چنین ولتاژ مصرف میکنند محدود میشود و شما بهتر می توانید بررسی خودتان را انجام دهید.

نرم افزار اونلاین نمایش ولتاژ اجسام مختلف به زبان ساده:

*فعلا با انتخاب گزینه ها، توضیحات اضافه داده نمی شود! اما انشالله در اینده،با انتخاب هر گزینه توضیحات در زیر جستجو در رابطه گزینه انتخاب شده،داده خواهد شد.