بنام خدا

باسلام.

شخصت های دروغین ابرقهرمانی،مثل سوپرمن،بتمن،کاپیتان، و نمی دونم فلا و بمان .. اکنون که جهان پر از ویروس است،خبری از این سوپرقهرمان نیست! ظاهرا در خانه مانده اند،که مریض نشوند! حتا به کمک کشور خودشان یعنی امریکا و اروپا هم نرسیدن!

واقعیت این است که اینجورشخصیت ها توخالی هستن،بیشتر شبیه یک رویایی پردازیی فردیی! که شخص تصور میکند،چه میشد،می توانست دنیا را نجات دهد و چه میشد فلا قدرت ویژه را میداشت و ..! 

شخصیت های که در فیلم ها هالیودی دیده میشود،سرتا پا خودش الوده به انواع گناهان و روابط نامشروح هستن! اما به داد دنیا هم میرسن و مردم دنیا را از شر انسان ها بد نجات میدهند! 

اما حقیقت این است،که این کار از عهده انسان ها درستکار،کسی که به خدا وصل هستن،بر میاید،کسی که زندگی خودش را در راه صحیح و درست گذاشته و وقت صرف کرده،به کمک خدا می تواند.. نه کسی که خودش غرق در گناه است! حالا میخواد دنیا را از دست ادم ها بدتر از خودش نجات بدهد! ..

انسان درست کار به رفتارهای صحیح و توکل به خدا و علم و دانش و عمل صحیح به داد مردم میرسن و کمک میکن و سوپرمن های واقعی هستن... نه کسی که همان مشکلات در بالا اشاره شد را دارن و میخواهن با قدرت و زور بازویی خودش و انرژهای .. جهان را کنترول کنند! این در دنیایی واقعی شوخی بیش نیست.

و اکنون می توانید ببینید،که در دنیایی واقعی هیچ خبری از این قهرمان ها دروغین نیست! و حالا می توان بخوبی فهمید انکه دنیا را کنترول می کند و ما بشدت به او نیاز داریم خود خداست و اوست که می تواند به فریادهایمان برسد و ما را از شر انساها و شیطان بد و پلید نجات دهد و به کمک بندهای نیکوکارش بر روی زمین،خوبی را گسترش دهد.

نوجوان و نونهالن عزیز.باور کنید،تویی که در سن کم،شروع به انجام کار خیر میکنید.از اون شخصت دروغ بسیار بالاتر هستید.. از خدادور نشوید.