بنام خداوند بخشنده و مهربان

باسلام.

اگر کسی قصد داشته باشد،وسیله ی بسازد،یا تعمیر کند یا کارهای شبیه به ان!،احتمالا نمی تواند،به کمک چسب کاغذی،یا ابکی،یا چسب کاغذ، یا موارد شبیه به ان کار کند! چون وقتی شما قصد دارید وسیله ای بسازید! نیاز به چسبی دارید،که زیاد باشد! ارزان باشد و محکم نیز وسیله را بچسباند!

تفنگ حرارتی

یکی از بهترین وسیله ها برای این کار،چسب حرارتی می باشد! چسب حرارتی(یا تفنگ چسب حرارتی) که معمولا به کمک ان می توان،انواع کاغذها،پلاستیک ها،پارچه ها،کارتن و مقوا و چوب(بسته به شرایط ! و نوع چوب) و لوازم دیگر را به راحتی به کمک ان چسباند. 

تفنگ حرارتی

به جرعت می توان گفت،بعد از موتور جوش(آهن)،و دستگاه لحیم کاری،اختراع چسب حرارتی،بسیار اختراع خوبی بوده،که می تواند،اجسام (بخصوصی کاغذی و پلاستیکی) را محکم بهم بچسباند.

چسب حرارتی مکانیزم بخصوصی ندارد! و بسیار ساده می باشد،یک المنت حرارتی درون خود دارد،که وقتی چسب میله ای به ان نزدیک،میشود اب میشود .! و همین چسب حرارت دیده و داغ وقتی روی کاغذ و مقوا و پلاستیک ریخته میشود،با ملکول ها ان جوش میخورد،و همین عامل باعث میشود،دو جسمی که به کمک چسب حرارتی بهم دیگر جوش میخورند،محکم بهم دیگر بچسبن.

درون چسب حرارتی،مدل چسب حرارتی کوچک

چسب حرارتی در دو نوع می باشد،که معروف به چسب حرارتی کوچک و چسب حرارتی بزرگ هستن. چسب حرارتی کوچک،دهانه کوچیک تری دارن، و برای کارهای ریز تر و مصرف کمتر! استفاده میشوند،ولی چسب حرارتی بزرگ،دهانه بزرگی دارند،و برای کارهای پرمصرف استفاده میشوند.

تفنگ حرارتی

چسب حرارتی،توان بخصوصی دارند،هرچقدر توان ان بالاتر باشد! چسب نیز بیشتر داغ میشود! مدل های گران قیمت تری هم هستن،که می توان درجه حرارت ان را نیز کم و زیاد کرد.

میله ها چسب حرارتی! مدل های معمولی و شفاف دارد! و مدل ها رنگی با اکلیل برای کارهای تزئینی نیز دارد!

دستگاه تفنگ حرارتی

تفنگ حرارتی

تفنگ حرارتی

نکات ایمنی! بسیار دقت کنید،که چسب حرارتی،زمان کار به روی دست شما نریزد! اما اگر خدای نکرده،به روی دست شما ریخت، فورا ان را درون اب فرو ببرید،تا تاول نزند و مشکلات دیگر به وجود نیاید!

تفنگ حرارتی