بنام خدا

باسلام.

همانطور که میدانید،ما در کهکشان راه شیری و درمنظومه شمسی قرار داریم(منظومه شمسی بخشی از کهشان راه شیری می باشد)،در منظومه شمسی ما،خورشید،و زمین و تعداد زیادی سیاره وجود دارد! 

سیاره ها بعضی هایشان نزدیک و بعضی دور به زمین هستن!  این سیارات هرکدام ویژگی ها نشناخته و عجیب و غریب دارن! تاکنون هیچ انسانی به هیچ سیاره به غیر از ماه وارد نشده!(که اونم بحث زیادی در رابطه اش شده،که ایا واقعی بوده یا دروغ!) که یکی از این دلیل سختی کار و عدم اشنایی به جوء ان سیاره ها می باشند!

بیشتر سیارات اکسیژن ندارن! یا که اکسیژن کمی در جوء خود دارن! . نیرو جاذبه،در بیشتر سیارات کمتر از زمین می باشد!و در بعضی سیارات در محدود زمین! و بعضی سیارات ها بسیار بسیار بیشتر از زمین!

دما در سیارات دیگر بسیار عجیب غریب می باشد! روزها طولانی یا بسیار کوتاه ! بعضی سیارات خیلی از سطحشان را گاز تشکیل میده ! 

البته همه این ها کامل و جامع نیست! یعنی ممکن است، در اینده دستگاه های بهتره اختراع شود و یا با ورود به ان سیاره ها،اطلاعات تغییر کند و چیزهای صحیح تر جایگزین شود.

احتمالا در اینده بتوان بخشی از مواد معدنی مورد نیاز را از سطح این سیارات به زمین منتقل کرد!

در این ارسالی که در گذشته ارسال کردم،می توانید فاصله و اندازه سیارات نزدیک تر به ما را بهتر بشناسید(مریخ نام فارسیش،بهرام و ونوس هم عطارد است..)

تصور بالا که در گذاشته و در این ارسالی، توضیحات داده ایم.

در حال حاضر حتا سیاره ماه با فاصله 1.3 ثانیه نوری ! کماکان ناشناخته باقی مانده.. ! تا چه برسد به مکان های به ساعت و روز و هفته و ماه!!!! یا سال نوری! و یا غیر قابل تصور هزاران و صدها و میلیون ها سال نوری!!!!!

واقعا تصور چنین دنیایی به این بزرگی و شگفت انگیزی! واژه ای در وصف ان نمی گنجد! و این نشان دهنده خدایی بزرگ با قدرت و سلطه بی پایان و غیر قابل وصف است...