بنام خداوند بخشنده و مهربان

باسلام . 

الکترونیک! 

یک دنیای بسیار بزرگ می باشد! که خلاقیت در ان بسیار بالاست! امروزه بیشتر کارها به کمک دستگاه الکترونیکی انجام میشود! یاد گرفتن چنین علمی باعث افزایش مهارت شما و ساختن وسایل الکترونیکی میشود! 

دستگاه های مختلف الکترونیکی

امروزه،تلفن همراه،کامپیوتر،تلویزیون،محافظ ها،خطوط برق،یخچال ها،موتور الکتریکی و ساعت ها و بسیار از وسایل دیگر همگی به کمک علم الکترونیک ساخته شده اند! و شما نیز می توانید با یادگیری چنین علمی،علاوه بر درک عملکرد چنین وسایل ! با پیشرفت در این علم، خودتان شروع به ساختن چنین وسایلی کنید! ..

الکترونیک یک مبحث بسیار شیرین است! که برای پیشرفت در ان،باید شخص خودش با علاقه دنبالش باشد! مطمعا اگر شخص بفهمد و درک کند،که چه کارهای می تواند در علم الکترونیک انجام دهد! به این راحتی ها از ان نمی گذرد!!!

مولتی متر

در الکترونیک،هیچ چیز به صورت معجزه! انجام نمیشود! و همه چیز طبق یک قاعده انجام می گیرد،و برای عملکرد یک قطعه الکترونیکی،همیشه یک پاسخ کاملا قانع کننده و علمی وجود دارد ! (هرچند که عظمت و بزرگی،خداوند،برای اینکه،به انسان کمک کرد،که چنین چیزهای را بسازد! واقعا شگفت انگیز و حیرت انگیز می باشد)

برای درک عملکرد یک قطعه یا المان الکتریکی باید مفاهیم پایه الکترونیک شما خوب و قوی باشد! هرچقدر شما عملکرد قطعات پایه در الکترونیک،مثل خازن،مقاومت،ترانزیستور،ایسی ها،گیت ها، و همچنین عملکرد خود جریان برق و بطور کلی مباحث پایه الکترونیکی را بفهمید و در ازمایش ها به خوبی انها را درک کنید! در مباحث جلوتر و پیچیده تر، می توانید درک عالی و خوبی تری از همه مسائل داشته باشید .. و خلاقیت های خودتان را بروز بدهید.

پایان.