بنام خداوند بخشنده و مهربان

باسلام

گزارش 9 و کمی خلاصه.

در اخرین گزارش،در رابطه با بخش پیام خصوصی توضیحاتی ارائه شده،به طور کلی در بخش پیام خصوصی و بیشتر بخش ها تلاش میشود،علاوه بر اینکه گرافیک و تصویر خوب باشد،قابلیت ها مدیریت بیشتر در اختیار کاربر باشه تا بتواند در شرایط مختلف بهتر فضایی کاربری خود را مدیریت کند.

در قسمت اطلاع رسانی،تلاش شده،یک فضای گرافیکی و تا حدودی خوب ایجاد شود،تا کاربر بتواند در قسمت اطلاع رسانی به راحتی هرچه بیشتر بر همه قسمت های صفحه پیام خصوصی کنترول داشته باشد!

(برای بزرگ نمایی کلیه عکس ها،به روی انها کلیک کنید)

اما در قسمت مسدود کردن مزاحم(که شاید بعد تغییر نامش دادم)،می توانید،دو کار انجام دهید! 1- کاربران مزاحمی که برای شما پیام ارسال میکنند،را در لیست مسدود ها قرار دهید،تا دیگر نتوانند پیام برای شما ارسال کنند! 2- می توانید پیام خصوصی خودتان را به هر دلیلی!(علاقه نداشتن! مجموع مزاحم داشتن! یا ...) ببندید تا کسی نتواند به طول کل،به شما پیام دهد.!

صفحه مربوط به ثبت نام رو هم قبلا طراحی کردم،تلاش کردم همه چیزیش را خود طراحی کنم.. تا حد امکان گزینه ان را بسیار بسیار کم کردم،تا کاربر بتواند خیلی راحت و سریع ثبت نام کند و در صورت علاقه بعدا باقی اطلاعات را کامل و پر کند ..(که انشالله این قسمت هم کامل تر میکنم و تعداد مواردی که کاربر میکند هم کم نیست! و زیاد هستن! )

*کدامنیتی رو ابتکاری بود و کامل طراحی و برنامه نویسی خودمون بوده،گفتم یه چیزی باشه،که تمام فارسی و ایرانی هم باشه.. امیدوارم که خوب باشه.

البته همه این طراحی که امروز گذاشته شده،نهایی نهایی نیست،انشالله به مرور بهتر هم خواهد شد. خدا کمک کنه،باقی بخش رو هم بتونیم بسازیم و سایت رو اماده کنیم . انشالله.